czwartek, 25 października 2012

First evening



Samego bloga posiadam już od dłuższego czasu, ale nigdy nie miałam większej chęci ani ochoty na zamieszczanie w nim postów. Zmieniło się to ponieważ, zauważyłam, że ja też mogę mieć coś do powiedzenia i również za sprawą mojej koleżanki.
Nie określicie mnie ani moich zainteresowań w dwóch, trzech słowach, a to ze względu na to że, jest tego za dużo, szybko się w coś angażuje i zaczynam robić wiele rzeczy naraz, aktualnie najbardziej interesuje mnie: fotografia, wizaż, moda, sprzątania, sztuka i tak dalej i tak dalej. Na tym blogu będzie właśnie taki zlepek wszystkiego po troszeczku od makijażu po modowe sprzątanie, wiem jedno, będę starała się jak najczęściej coś dodawać i opisywać moje aktualne upodobania, także do "przeczytania" w następnym poście. 
Ja czwartkowy wieczór spędzę z Grey'em pod pierzynką, a jak Wam mija ta noc i jakie macie plany na piątek? 



2 komentarze:

  1. No w końcu ;) czekałam i się doczekałam ;) czekam na dalszy rozwój ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że nie mam nic przeciwko :))

    OdpowiedzUsuń