środa, 16 stycznia 2013

Mini pielęgnacja

 Dziś postanowiłam zrobić coś dla siebie, a mianowicie ogarnąć paznokcie i twarz :)
Po kąpieli zrobiłam sobie standardowo oczyszczającą maseczkę Ziaji z glinką szarą, którą używam zawsze gdy mam jakieś kłopoty na twarzy. Może nie odmieni naszej cery o 180*, ale na pewno doda jej witalności. Skóra jest gładka i bardzo delikatna. Cała seria maseczek ziaji jest moim numerem jeden. Każda bardzo dobrze się sprawdza i na dodatek są w bardzo dobrej, niskiej cenie :)



 Dodatkowo zrobiłam porządek z paznokciami, niestety po ostatnich ekscesach były w bardzo złym stanie. Postanowiłam je jakoś podleczyć. Już jakiś czas temu kupiłam odżywkę eveline 8w1, od której aż huczy na wszystkich kobiecych portalach. Niestety opinie są bardzo podzielone, ja nie mogę wyrazić jeszcze swojej ponieważ dopiero zacznę całą kurację, opowiem Wam o efektach za kilka dni. 



Do pielęgnacji paznokci używam też zestawu z H&M-u, w którym znajdował się krem do skórek i paznokci, mały kremik do rąk, pilniczek wraz z polerkami i patyczek do skórek. Kremik jest bardzo dobry i ładnie nawilża i zmiękcza skórki, pilniczek jak pilniczek, nic szczególnego, patyczek tak samo. Ale ogólnie bardzo go lubię i dobrze się sprawdza :) 


Zrobiłam też porządek z paznokciami u nóg :) 



Pomogłam sobie lakierami: H&M  
- Check Me Out i
- Gold Glitter



To by było na tyle, na koniec dodaję kilka zdjęć z Moją kochaną Angeliną , Łukaszem i moim Mateuszem :*





 <3



10 komentarzy:

  1. Sympatycznie :)) I Angeline z Łukaszem widze na zdj :)
    W taki razie dodaje do obserwowanych myk myk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E pipko popraw moje imie xD hahaha mmm lakiery z h&m bajeczka :p love<3

    OdpowiedzUsuń
  3. o odżywce Eveline 8w1 mogę wypowiadać się w samych superlatywach :D dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tę maseczkę Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, masz naprawdę fajnego bloga, a co do maseczki to zgadzam się całkowicie - jest świetna - jak i większość produktów firmy Ziaja - bardzo ją lubię no i to jest nasza polska marka na świetnym poziomi.
    Odżywka do paznokci też jest fajna - także ją posiadam
    Zapraszam w wolnej chwili do odwiedzin mojego bloga i jeśli masz ochotę do zostania moim obserwatorem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kochana :) mogłabyś do mnie napisać mejla? bo chciałabym się z Tobą skontaktować, a tu nigdzie nie widzę twojego adresu e-mail :) sprawa dotyczy aparatu ;) mój mejl sekagnieszka033@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tu mejla, bo jest z nazwiskiem ;) już Ci odpisuje :)

      Usuń
  7. Maseczki Ziaja rulezzzz !!! Przed każdym "większym" wyjściem nie potrafię obejść się bez antystresowej z glinką żółta !!! I ten KOKOSOWY zapach !!! Cudo ! Pozdrawiam, buziaczki ;*****

    OdpowiedzUsuń