poniedziałek, 21 stycznia 2013

Second hand

Witajcie, dziś przychodzę do Was z postem na temat second handów.
Z okazji, że nasze miasto jest dość małe to nie znajdę w nim żadnych sieciówek ani outletow, dlatego do "szperaków" zaglądam bardzo często :) Mam głównie trzy ulubione, w których najczęściej coś znajduję.
Dziś pokaże Wam kilka zdobyczy z dnia dzisiejszego i kilku ostatnich :)


sukienka, troszkę letnia, ale w szperakach nigdy nie zwracam uwagi na to czy coś będzie dobre na daną porę, gdyż później może już tego nie być i będę żałować, że wtedy tego nie kupiłam, z reguły patrzę na to aby to było "modne" zawsze, a nie tylko przez jeden sezon :) 


delikatna bluzeczka, z detalem z koronki w popielatym odcieniu, z vero mody


Sukienka na jedno ramię, zdecydowanie lepiej wygląda na mnie, ale nie chciało mi się już jej ubierać. Na pewno zobaczycie  ją w jakiejś stylizacji, jest jasno brązowa z firmy Bik bok


oversizowa bluzka z cubusa, biała w pomarańczowe paski 


szara delikatna bluzeczka, kolejna z koronkowym detalem i z vero mody :) 


welurowa sukienka h&m, dość krótka, ale do czarnych dodatków jest świetna


i na koniec, rzecz której nigdy bym nie kupiła gdyby nie była na przecenie i nie kosztowała 6zł. Czarna bluza z bardzo fajnym zamkiem, dość ciepła więc na wiosnę będzie w sam raz :) 

A Wy, lubicie chodzić po Second handach? Opowiedzcie o swoich ulubionych miejscach i zdobyczach :)


Tu możecie zobaczyć jak prezentuje się ta czarna sukienka z hm, z koronkowymi rękawiczkami, czarnymi rajstopami i szpilkami :)




17 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubie sh chociaż często wychodzę bez niczego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczniesz ze mną chodzić to gwarantuję Ci, że będziemy wychodzić z masą nowych ubrań xD

      Usuń
  2. ooo jak ja kocham SH! swoja drogą takiej nazwy jak "szperaki" to jeszcze nie słyszałam- ale bardzo adekwatna :)
    świetna ta Twoja sukieneczka pierwsza i bluzeczka z koronką :) reszta też super! chętnie czytam takie posty ciucholandowe, więc proszę o więcej.

    chwilowo jestem na odwyku lumpeksowym, bo w szafie mi się nie mieszczą ciuchy, ale podczas ferii zamierzam wywalić połowę i od nowa zacząć łowy. Był czas, że co tydzień chodziłam do lupmka i zawsze wychodziłam z pełną torbą :) ale jak tu nie wziąć takich perełek przy takich cenach :D a najlepszą rzeczą jaką kupiłam są NOWE buty- botki takie dłuższe za 9zł :)
    w sumie to mnie natchnęłaś do zrobienia posta na temat najlepszych zdobyczy lumpeksowych :D

    Ale pięknie wyglądasz w tej sukience! :) kusząco ^^ a w sumie to masz nazwę profilu- dolina lalek- idealnie do Ciebie pasującą, bo wyglądasz jak laleczka, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju dziękuję bardzo :) Jesteś taka miła!
      A co do pełnej szafy, to w mojej już od dawna nie ma miejsca, ale i tak dopycham wszystko często i nogą xD Jakoś tak zawszę też robiłam wielkie wywalanie ubrań, ale teraz mam za dużo rzeczy, które na prawdę zawsze będą przydatne, dlatego nie chcę ich wyrzucać :D I ja jestem co tydzień w sh w dzień towaru. I na koniec tygodnia jak jest najtaniej :)
      A nazwa szperak chyba zależy od regionu Polski, bo prawie wszędzie gdzie jestem nazwy są inne :)
      I zrób koniecznie o tym post, będę czekać! :))

      Usuń
  3. Bo to jest taka laleczka xD malutka i slodziutka kobietka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. a już Ci mówię :)
    wchodzisz sobie w 'układ' --> 'dodaj gadżet' --> 'obraz' i dodajesz zdjęcie, które ja mam przy notce o rozdaniu (musisz ja zapisać najpierw na swoim komputerze) oraz dodajesz też linka do rozdania, tam jest na to miejsce :) mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłam i się uda :)
    tez miałam na początku problem z dodawaniem banerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa...strasznie przypadła mi do gustu ta szara bluzeczka z koronką- uwielbiam taki retro styl:) Dołączam do obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w moim miescie 2 ulubione sh i czasami tam zagladam, czesto mozna tam znalezc rzeczy bardzo dobrych film za kilka zł:) Ja też chętnie poobserwuję, dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy a gdzie obserwatorzy zeby dolaczyc bo nie widze:D? haha

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że już zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pusia nie lubi tego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nadal nie widzę obserwatorów, a chciałabym dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest boskie, nie wiedziałabym którą rzecz wybrać ;) ...ale chyba najlepsza ta pierwsza sukienka lubie takie :)


    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi sie pierwsza sukienka i Twoja stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się sukienka
    ja nie chodzę po takich miejscach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobycze połowę chciałabym aby wylądowało w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń